SANGGUP CURI AYAM, SUMBAT DALAM KEMALUAN TEMAN WANITANYA HANYA KERANA..

Oleh kerana kesempitan wang ataupun jalan cepat nak lari dari belengu kewangan, pelbagai teknik mencuri yang begitu licik dilakukan oleh manusia sejak zaman bermula hingga ke akhirnya telah muncul.

Pencuri zaman sekarang macam dah ada diploma dan degree pulak. Semakin banyak idea mereka untuk mencuri. Semakin cerdik dan bermacam helah mereka buat untuk mencuri.

Kali ini penulis ingin kongsikan kisah dua orang pasangan kekasih yang mencuri ayam di sebuah pasar raya dengan tekniknya yang tersendiri. Teknik yang digunakan mereka berdua amatlah tidak terduga diakal manusia biasa lain untuk melakukannya.

Mereka berdua dikatakan dengan liciknya menyumbat ayam ke dalam kemaluan si teman wanita ayam di pasar raya untuk mencuri ayam tersebut.

Curi Ayam, Sumbat Dalam Kemaluan Teman Wanita Kerana Kesempitan Hidup
Anda lihatlah adegan-adegan mereka yang begitu licik namun agak gila serta pengotor juga sebenarnya menerusi gambar-gambar ni.

Bagi kami, seekor ayam adalah terlalu besar untuk dimasukkan kedalam benda tu. Tapi boleh pulak kan ? Pelik betul manusia kat dunia ni. Siap Kantoi Plak Tuh

 

Sumber : JubahSemalam via sukashare

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*