DITEGUR POLIS KERANA BAYINYA TIDAK MEMAKAI CARSEAT, PEMANDU INI BINGUNG KERANA MEREKA BELUM ADA ANAK.. SAAT DIA MENOLEH KE BELAKANG TERNYATA..

Kisah itu bermula apabila kereta Nikk Rock yang dipandu oleh suaminya tiba-tiba diberhentikan oleh polis tempatan di saat mereka baru keluar dari rumah..

Walaupun polis itu adalah jiran mereka, tetapi suami Nikk sangat panik kerana dia tidak tahu apa kesalahan yang dia buat.

Polis segera menyapa suami Nikk dan memberi amaran kepadanya untuk meletakkan kereta bayi di dalam kereta untuk keselamatan bayi mereka.

“Saya perlu jujur. Alasan saya menghentikan anda adalah kerana anda mempunyai anak kecil di dalam kereta yang tidak menggunakan kerusi bayi,” kata anggota polis itu sambil menunjuk ke tempat duduk kosong mereka.

Bagaimanapun, suami Nikki keliru kerana mereka tidak mempunyai anak dan tiada bayi di dalam kereta.

“Saya tidak mempunyai bayi,” kata suami Nikk.Polis meminta suami Nikk jika dia pasti dan menjawab dengan mengangguk.

Tiba-tiba Nikk yang merekodkan kejadian itu mengeluarkan kit ujian kehamilan.
Pada mulanya suami Nikk masih tidak menyedari apa yang berlaku sehingga Nikk menjelaskan bahawa dia hamil.
“Kami mempunyai bayi di dalam kereta yang tidak menggunakan kerusi kereta,” katanya sambil ketawa ketika dia berkata satu perkataan.
“Saya fikir ini bermakna anda akan menjadi bapa,” kata polis.
Polis lain tiba-tiba datang dan memberikan hadiah untuk suami Nikk.
Dalam hadiah ada beruang teddy yang berkata, ‘Selamat bertemu di hari lahir mu ayah.’
Ternyata Nikk akan melahirkan anak di jangka pada hari jadi suaminya.
Suami Nikk tidak dapat menyembunyikan kegembiraan dan kejutan itu..
Nikk sengaja merancang dan meminta polis menolongnya.
Dia mahu memberitahu suaminya tentang kehamilannya dengan cara yang unik dan istimewa.
Plan itu berjaya, suami Nikk segera memeluk Nikk di dalam kereta dan kelihatan sangat gembira.

Kejutan yang hebat bukan?

P/S Ibu2 di luar sana boleh try cara ini atau cara yang lain daripada yang lain untuk memberi kejutan pada suami anda..

Sementara itu,

4 CARA NAFSU LELAKI DICABAR OLEH PEREMPUAN TANPA DISEDARI!! NO 3 SERING BERLAKU!!

Zaman sekarang ni, macam-macam benda yang tak pernah kita terfikir akan berlaku dah pun berlaku.

Bukan sekali tapi berkali-kali.

Siapa sangka zaman sekarang datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Bapa boleh terkam anak yang lahir dari rahim isteri sendiri? Pak guard yang dulu kita boleh harap, zaman sekarang berani memperkosa?

Apa mereka tak punya belas ihsan dengan darah daging sendiri ke sampai tegar berbuat kejam sampai macam tu sekali? Nafsu mereka ni dah melampau-lampau ke?

Hinggakan wanita menutup aurat pun tak terlepas daripada menjadi mangsa.

Hakikatnya, semua orang tahu dan faham satu hakikat bahawa lelaki punya nafsu. Walau hanya satu tapi yang satu ini fokusnya lebih kepada nafsu seksual.

Dan sedarkah kita, tanpa kita sedari ramai perempuan cuba mencabar nafsu lelaki?

Bagaimana?

Saya elok pakai tudung, tutup aurat dengan lengkap, takkan saya masih menggoda kut?!

Betul kita dah sempurnakan penutupan aurat kita.

Pakaian longgar,labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada.

Tapi di luar sedar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini :

1. Tunduk

Tunduk pun salah?

Tak, tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki.

Mencabar nafsu tak?

Ya, tiap inci tubuh wanita terlalu indah di mata lelaki.

2. Lirikan mata juga mencetuskan nafsu lelaki

Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, menggoda dan minta perhatian.

Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat seksi dan menggoda.

3. Lenggok Badan

Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat nafsu lelaki tercabar?

Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian.

See?
4. Mencabar nafsu lelaki dengan senyuman

Alamak, senyum pun salah juga?

Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’ ? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi.

Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tubuh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir.

Habis tu, kena tunjuk muka teganglah supaya lelaki tak tergoda?

Mestilah tak. Senyum kan sedekah tapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?

Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja.

Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan nafsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa?

Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan nafsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah swt.

Tonton juga video ini:

Sumber : orangkampungkita.com via mukamedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*